wtorek, 9 września 2014

Back to school || OUTFITS

Hej wszystkim! Jak widzicie nasza systematyczność znacznie się poprawiła. Mamy nadzieję, że czytanie naszych postów sprawia Wam taką samą przyjemność jak nam tworzenie ich. Dziś mamy dla Was dość przyjemny wpis. W związku z niedawno rozpoczętym nowym rokiem szkolnym będzie to 6 outiftów związanych z tym czasem. Byłoby nam bardzo miło gdyby którąś z Was zainspirowały przygotowane przez nas stroje. 

Ola






bluzka-h&m|spódniczka-house|buty-converse|plecak-cropp|zegarek-allegro|bransoletki-hebe


    


bluza-h&m|spodnie-house|zegarek-prezent|plecak-kaufland|buty-nike air max 90
Ada




sweterek-house|spodnie-house|plecak-nike|buty-converse|zegarek-allegro




koszula-bershka|spodnie-cropp|plecak-nike|bransoletka-cropp|buty-nike air force 1
Wiktoria






bluzka-c&a|spodnie-house|torba-adidas|buty-nike air force 1|bransoletki-cropp




bluzka-reserved|spodnie-house|sweterek-house|buty-converse|plecak-vans|bransoletka-prezent






Dziękujemy, że dotrwałyście do końca! Mamy nadzieję, że wpis Wam się podobał. Jeżeli chciałybyście zobaczyć na naszym blogu coś konkretnego, prosimy o propozycje w komentarzach, będzie nam bardzo miło, a w dodatku ułatwi nam to prowadzenie strony. 
+ Jeżeli ktoś z Was potrafi zrobić wygląd bloga, lub zna taką osobę, bardzo prosimy o kontakt w komentarzu lub na nasz adres e-mail: zalienki@wp.pl. 

Pozdrawiamy :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Wyglądacie ślicznie. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
    http://ada-addowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola ma naprawdę fajny plecak ; ) Świetne stroje dziewczyny!
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądacie dziewczyny !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne outfity. Najbardziej podobają mi się spodnie z croppa i ta torba czarna *.* Obserwuję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie <3
    obserwacja za obserwację?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne szkolne zestawy :) Moim sercem zawładnęły plecaki i torby *.*
    PS Radzę wyłączyć weryfikację obrazkową, to znacznie ułatwi komentowanie bloga :)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne stylizacje! :)
    Obserwuję! <3

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! ♥ Jestem tu już kolejny raz, ale jeszcze nie napisałam, jak bardzo podoba mi się Twój blog! Nie wiem jak to robisz, ale piszesz mega ciekawe posty + ten przeuroczy design! Będę wpadać częściej :))

    Mój blog (klik)
    obs=obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dylemat, nie mogę się zdecydować która stylizacja najlepsza :) wyglądacie super.
    co powiecie na wzajemną obserwację? :) Dajcie znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne outfity! ;)
    bardzo ladnie sie ubieracie i obie jetescie przesliczne <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. powiększajcie zdjęcia bo mało co widać :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się wasz blog. Taki młodzieżowy. Ach jak ja chciałam mieć te białe Nike. Super stylizację do szkoły, an sportowo :) Pozdrawiam cieplutko.
    Zapraszam do mnie na www.megly.pl
    wsp obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna z was trójeczka ;) Zdjęcia też fajne!
    Obs za obs? :) Czekam na odp u siebie !
    http://hitoshiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne stylizacje i super plecaczki :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne plecaki:p obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteście bardzo fotogeniczne , piękne zdjęcia dziewczyny !<3
    ♥ Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ♥

    Serdecznie zapraszam ♡

    ♡ http://aaangelllaaa.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd kupiłaś plecak z vans?

    OdpowiedzUsuń