niedziela, 16 listopada 2014

Gdańsk || TRIP

Hej wszystkim! W ostatnim poście wspominałyśmy, że nasza systematyczność znacznie się poprawiła. Niestety nie możemy tego napisać teraz. Dwumiesięczna nieobecność - jest to jednak zbyt duży okres czasu jak na bloga. Zwłaszcza dlatego, że chcemy aby nasza strona w jakiś sposób się rozwijała, chodzi również o ilość czytelników, których jak na razie nie jest zbyt dużo, a wiadomo, że jeśli będziemy tak dbać o posty liczba ta nie będzie rosnąć. Trzeba więc wziąć się za siebie! :)

Przechodząc do tematu posta, dwa dni temu odwiedziłyśmy razem z klasą Gdańsk. Ogólnie możemy wyjazd zaliczyć do udanych, chociaż miałyśmy kilka momentów, kiedy już chciałyśmy wracać do domu. Najgorsze było to, że o 6 już wyjeżdżaliśmy, a wróciliśmy dopiero o 1 w nocy. Jazda, zwłaszcza powrotna, była okropnie męcząca. Na 10.30 mieliśmy być w Gdyni w centrum "Eksperyment". Tam przez 3 godziny zwiedzaliśmy całą halę z różnymi, ciekawymi eksponatami. Wykonywaliśmy masę różnych doświadczeń. Niestety nie mamy żadnych zdjęć, bo nie wzięłyśmy aparatu, ale wydaje nam się że nie byłoby nawet czasu na robienie ich. Potem już pojechaliśmy do Gdańska. Najpierw poszliśmy na plażę, porobiliśmy zdjęcia a potem do oceanarium. Mieliśmy tam zamówioną lekcję "anatomia ryby", tak prościej - po prostu kroiliśmy ryby. Po oceanarium zwiedzaliśmy Główne Miasto. Gdańsk naprawdę cudownie wygląda kiedy jest ciemno. Mimo, że było bardzo zimno, miło tam spędziliśmy czas, może też dlatego że mieliśmy zabawnego przewodnika, który ani trochę nie zanudzał. I na koniec coś na co tak bardzo długo czekałyśmy - Galeria Bałtycka. Mieliśmy bardzo mało czasu bo tylko 2 godziny, w związku z czym wyszłyśmy stamtąd bardzo zdenerwowane faktem, że nic a nic nie kupiłyśmy. Dlatego zamierzamy odbić to sobie w tym tygodniu i iść razem na zakupy. Być może pojawi się jakiś haul na blogu, ale nic pewnego. 

Na koniec chciałybyśmy przeprosić za tak długą nieobecność. Wygląda to tak jakbyśmy olewały ten blog, ale tak nie jest. Postaramy się dodawać dużo częściej. Jeśli jest coś, co chcecie zobaczyć na naszym blogu piszcie w komentarzach, lub na nasz adres e-mail zalienki@wp.pl

Pozdrawiamy! :)







Męcząca jazda autobusem












Idziemy na plażę! :)


Piękne listopadowe morze.

Plażowiczki...

                                                                       i oceanarium






Kroimy ryby!
























Atakujemy Galerię Bałtycką!
Szczęśliwa, że idzie na zakupy :(


A tu w galerii już choinki! 
                                             Wy też już nie możecie doczekać się świąt? :)

Tym pozytywnym świątecznym akcentem kończymy naszą małą fotorelację! Mamy nadzieję, że wpis się spodobał i zapraszamy częściej!

13 komentarzy:

  1. Ja ostatni raz w Gdańsku byłam rok temu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne morze ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie byłam nad polskim morzem...przypomniałyście mi tymi zdjęciami i postem o czasie spędzonym nad Bałtykiem, dzięki ;)

    Bardzo ładne zdjęcia :) A lekcja anatomii napewno była bardzo ciekawa :D Ja na biologii podczas krojenia wołowego serduszka byłam wręcz zachwycona! Haha :D

    Pozdrawiam :D

    http://kikapoznajeswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę , ja nigdy nie byłam w Gdańsku :(
    obserwuję , wpadniesz ? :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post;) jesteście śliczne;d
    Obserwuje i licze na rewanż ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :)
    Dzięki za obserwację i również obserwuje!
    http://karola-karo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwacje za obserwacje ? Zacznij a napewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i szablon

    Wszystko jest na wysokim poziomie i jest bardzo przejrzyste

    Może obserwacja za obserwację?

    Jeśli się zgadzasz zacznij, napisz u mnie "obserwuję" na końcu komentarza, a ja się odwdzięczę

    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog ! Obserwujemy ? :) Zapraszam serdecznie do siebie !:
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiałam zawsze, te szkolne wycieczki!! :) Gdańsk to piękne miasto, ale szczerze powiedziawszy późną jesienią jeszcze nie miałam okazji go widzieć, a też ma swój urok :)
    Świetnie wyglądacie buźki usmiechnięte- czego chcieć więcej :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń